torsdag 20. mars 2014

Utfordring #1 Project Life

Hei og velkommen til vår første  konkurranse i Project Life, dette har vi virkelig gledet oss til lenge.♥
Siden dette er vår første utfordring vil vi at oppgaven skal være fri, du kan bruke hvilke farger, papir og stæsj som du måtte ønske.

Jeg vil anbefale at dere leser reglene våre før dere deltar.

Her er den flotte premien som Hobbykunst har sponset.


Her er DT jentenes bidrag for å inspirere dere.

                                              Jorunn:

                                                       Hege:


                                       Linda:
                                                   Linda S:

                                                             Arnlaug :

Da har vi fått våre første bidrag på mail. Den første er fra Hege


Den andre er fra Christine


Nytt fra Mai og den er fra Kaja


Og en fra Elise





Konkurransen går fra 20 mars kl 12 til 19 April kl 23.55

Vi gleder oss til å se hvilke bidrag dere kommer med, og husk det aller viktigste er at dere koser dere ♥

10 kommentarer:

  1. Ååååå så gøy med ny utfordringsblogg! Gleder meg til å følge dere!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant.. Det er kjempe gøy, og gleder meg til å se hva du vil bidra med :)

      Slett
  2. Skal, skal ikke, tør, tør ikke.....må jobbe litt med meg selv her noen dager:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Bodil, nå skal jeg fortelle deg en liten hemmelighet(ikke si det til noen), jeg ble kjent med Project Life for et par uker siden, og når jeg begynte å sammenligne det litt med skoledagbøkene jeg dekorerte da jeg gikk på barne/ungdomskolen, så ble det kjempe lett å lage PL.. Håper virkelig at du kommer inn til oss med et bidrag, gleder meg til å se ♥ Hilsen Jorunn ♥

      Slett
  3. Gratulerer med bloggen! og første utfordring.Flotte bidrag fra alle DT jentene.henger meg på som første bidrag ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk :D
      Og gratulerer med første bidrag, nydelig side.
      Linda

      Slett
  4. Kjempegøy med ny utfordringsblogg, jeg er så glad for at PL har kommet til Norge også. :) Masse flott inspirasjon her. :) Bidraget mitt er levert.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt at du liker at vi har starta blogg kokosbollerina ♥ Og veldig hyggelig at du har levert et bidrag til oss. Klemm Jorunn

      Slett
  5. går det an og levere samme bidrag i denne konkuransen som den andre fri konkuransen dere hadde? no er de sidene litt mer pynta :)

    SvarSlett