torsdag 12. juni 2014

hei og hopp! :)

Da var det min tur å vise frem arbeidet mitt med herlighetene fra The Green Hyena, virkelig en drøm å jobbe med! :D Kortene har jeg kuttet ut fra papirpakken, alle med unntak av de to 4x6-kortene er derfra. 4x6-kortet har jeg laget selv - det er for- og bakside av samme kortet. 

Hello-diecut'ene er flittig brukt, den er bare utrolig anvendelig! Her har jeg brukt den på to ulike måter: den ene helt "vanlig"diecut, mens på den andre har jeg trykt ut ramme rundt diecut'en med en av diesene i settet til Becky Higgins, tatt ut "hello" og mista blått før jeg limte den litt forhøya tilbake i arket den var kutta ut fra.

Stempel fra Papirdesign og Studio Calico, ramme- og kamera-diecut kommer fra et av Amy Tangerine sine dies-sett. Buttons'en var en del av The Green Hyena-pynten, den matcha perfekt det ene mønsterarket jeg som var i pakken, og med en sånn gladlaks som lillebroren i huset her viser seg å være, så passer jo "smile" helt ypperlig! :)

historien må jo så klart også være med, på disse to sidene har jeg ett kort med journaling. Jeg har skrevet direkte på kortene uten linjer, da kan jeg justere mengden tekst og størrelse akkurat som det passer og etter behov :)




1 kommentar:

  1. Superfina sidor med snyggt matchade färger! Verkligen flott!

    SvarSlett