onsdag 11. juni 2014

Hello Sunshine!

For ein herlig smak på sommaren me har hatt! Måtte det berre fortsette:-) Pinsehelga har vært heilt nydelig og eg har tatt MASSE bilder som skal scrappes etter kvart. Men først ei side eg har laga fra sommaren i fjor. Me har familie i Tønsberg og er på ferie der kvar sommar. Som regel får me mange nydelige sommardagar på stranda:-)

Korta eg har brukt her er laga fra nåken herlige ark me fekk fra Green Hyena. Hello diesen me fekk passa jo berre perfekt til tittel på sida mi:-)


 Eg har brukt resteark til å stanse ut hjerter og sirkler til å pynte med. Sjekk dei søte fuglane då:-)


Me fekk og nåken herlige buttons. Denne med regnskya tok eg med sjølv om det ikkje regna den dagen. Tenker heller den symboliserer regnet som holder seg vekke;-)


Eg elsker sterke fargar så det rosa arket passa fint til å fremheva det gule og turkise her. 


Takk for meg:-) Håpar dåke nyter sommaren vidare:-)

2 kommentarer:

  1. Kjempeherlig :) Likte godt de friske fine fargene i kombinasjon med Craft. Kjekke detaljer med hjerter, sirkler, ramme og washitape.

    SvarSlett
  2. Riktigt skön sommarkänsla här på din sida!
    Igår var det minsann sommar hos mej också, men idag är det återigen bara +14 grader... jag vill gärna ha det dubbla! *S*

    SvarSlett