tirsdag 10. juni 2014

sommerinspirasjon..

Blir jo tatt masse bilder på sommeren, så det blir fort en del sider som skal lages.
All pynten jeg har brukt kommer fra the green hyena, en svensk nettbutikk som har spesialisert seg mot lommescrapping. De har også egen mndkit (disse går under tollgrensa til Norge :D ) Dere kan lese om hva butikken skriver her :D

Digger sponsorpakken vi fikk der,lekre farger, og helt perfekt til sommerbildene mine :D
Her er en siden av minsten min som ble ett den sommeren...

Hellodiesen er blitt mye bruk hos meg allerede :D

Her har jeg brukt glossy acent på alle HAPPY, slik at de står litt ut....

Bilder fra samme dag som over, med mine to største..

Enkelt pyntet, men av og til synes jeg less is more for å si det på godt norsk ;)

Jeg stanset ut hello inni en diecut fra becky higgins sitt diesett. Gir en veldig fin effekt når du har 3d-puter under.

2 kommentarer:

  1. Sköna sommarbilder på fina sidor!

    Gillar också hur du har fotat dessa, jag riktigt känner sommarvärmen och solskenet!

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder og sider som oser sommer og med fin sommerinspirasjon :)

    SvarSlett