onsdag 4. juni 2014

Vinner gjesteutfordring mai..

Her kommer endelig en litt forsinket post med vinneren av min utfordring om å lage egne PL-kort.. Det kom kjempemange flotte bidrag - og mange ga meg masse inspirasjon til hvordan jeg kan fortsette å lage mine egne kort.. Så langt har jeg jo synes det har vært mest morsomt - selv om det kanskje tar litt lenger tid...

Så var det det å plukke en vinner da... Blant hele 14 bidrag viste det seg å bli utrolig vanskelig - faktisk helt umulig!! Synes alle hadde noe flott ved seg, så jeg bestemte meg raskt for at det måtte bli en random-trekning slik at alle som ble med kunne få muligheten til å vinne. Tusen, tusen takk for alle flotte bidrag dere har levert til utfordringen min!!

Jeg har allikevel lyst til å trekke frem tre sider jeg synes var ekstra flotte:

Jeg digget at du hadde brukt baksiden av arkene som var brukt på den andre siden, og at du hadde klippet ut skyene slik at pynten gikk igjen på bildene også. Fargene er akkurat i min gate, og paljettene ga det ekstra lille som fikk denne til å stå ut.. Og - jeg ELSKER København:-)

Linda har lagd kortene på en variert og flott måte. Likte fargekombinasjonene og fin miks mellom stempler, stickers, ark og annen pynt.

Hege har også vært så utrolig gjennomført og flink med pyntingen at det er en skikkelig fryd for øyet.  Synes hun viser så godt hvordan det bare skal små detaljer til som løfter en side - sånn som dottene, eller tapebitene.. 

Så - over til vinneren. 
Jeg brukte Random.org, og bestemte meg for at de 11 i inlinkzene fikk beholde nr. sitt, og at de tre som kom på mail ble de tre neste numrene..


Vinneren ble nr 14 - Elise:

Stempler, blomster, knapper og 17.mai-farger i skjønn harmoni. 
Tusen takk for at dere alle ble med på utfordringen min!!





Du kan enter ta kontakt med en av oss på Facebook, sende en PM, eller du sender en mail til oss med adressen din så skal vi få sendt denne flotte premien fra Papirdesign til deg.

Da var Marianne sin periode som Gjestedesigner over, tusen takk for de flotte sidene du har laget til oss. Setter stor pris på at du stilte opp og ville inspirere oss alle sammen ♥

4 kommentarer:

  1. Helt underbara sidor!
    Grattis till er alla!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, så hyggelig :-)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for så hyggelige ord Marianne!

    SvarSlett
  4. Gratulerer til alle. Kjempeflotte sider og masse inspirasjon :)

    SvarSlett