mandag 21. juli 2014

PL-kort

Jeg har brukt utstyr jeg har kjøpt inn til bruk til Project life scrapping, men er jo alltids kjekt å kunne bruke ting til flere oppgaver.. Jeg har brukt Becky Higgins sin dies til å lage 4x6 kort, brettet ett hvitt kartong dobbelt, og la diesen oppå, men den ene langsiden akkurat utenfor kartongen så den ville henge sammen når jeg hadde sveivet igjennom... (Diesen må henge utenfor den brettekanten...) Brukte gelatos til å lage bakgrunnen, ved å tegnet på sirkler som jeg gnidde ut med fingeren min. Så brukte jeg en dies som heter: CRAFTERS WORKSHOP som heter circles som jeg kjøpte for å ha til å lage 4x6 kort. Stempelet: du har bursdag gratulerer er fra kort og godt. Trepilen er wood veener, og den utstansa pilen under trepilen er en dies som kommer i Becky Higgins sin diespakke.
Inni brukte jeg to kort fra Becky Higgins celebrate:
Er så fint å finne flere bruksområder for en ting.. Forsvarer litt hvorfor vi MÅ ha det ;) Har du funnet nye bruksmåter for ditt Pl-utstyr?

1 kommentar:

  1. Så kult å bruke den diesen til det :) Gøy med "flerbruk". Ble et kjempefint kort med de "gelatos sirklene" og sirkeldiesen.

    SvarSlett