torsdag 10. juli 2014

Sommar, sol och project life!

I Sverige har vi haft några fina varma dagar med strålande solsken. Jag jobbar ett par dagar till innan jag tar semester. Många tar uppehåll på sommaren med sin scrapbooking men jag kör på som vanligt! Det här med Project Life har mer en blivit en livsstil än en hobby för mig. Jag fotar mycket i min vardag med min telefon och försöker anteckna så mycket som möjligt. Här kommer mitt uppslag från min dotters blogg vecka 22.

Vänster sida
Höger sida
Här har jag använt en textapp och skrivit ut på fotopapper.

Här har jag skrivit ut text från Alvas blogg på vanligt papper och klistrat på ett PL-kort.

Till detta uppslag har jag använt mig av "Bluegrass Farm" från Studio Calico.

Puss & Kram från Sverige!
Anna

2 kommentarer:

  1. Denne oser av sommer med sine flotte bilder og herlige farger. Digger tape, clips og buttons :)

    SvarSlett
  2. Helsköna sidor som jag verkligen gillar! Och jag säger det igen: Vilken skatt du skapar till din dotter!!!

    SvarSlett