tirsdag 23. september 2014

Photo flips

Man kan selvfølgelig lage flipplommer, og har leeenge tenkt på det... Men latskapen lenge leve ;)
Så når jeg oppdaget disse ferdige lommene man kan montere på sidene, ble jeg skikkelig gira... Endelig slipper jeg å tenke mer på å lage selv ;)

For man har jo av og til (eller hele tiden) mange bilder, og er jo ikke alle bildeserier som trenger å bruke over mange sider, eller man har litt private bilder som man kanskje vil skjule litt, eller en tekst som man vil ha med eller eller eller.... hehe mulighetene er mange....

Selve konseptet er enkelt, pakkene selges i 12pakk, enten med en str eller flere str i en pakke, du kan få kjøpt tre forskjellige pakker her...
Vær lomme har en stripe med dobbelsidig tape med en hvit strimle på, når du drar av denne hvite strimelen, så er lommen klar for bruk; dvs limes på der du vil ha den. Og siden den dobbelsidige tapen er gjennomsiktig så kan lommen legges over bilder uten at det ødelegger...

Jeg har laget en side med bilder fra en hyttetur, slik ser den ut, kan du se hvor flipplommen min er?
Hvis du ser bak kamerakortet mitt, så ser det ut som jeg har skjult ett bilde bak kortet, det er bare "scrap" fra det bildet som er under... Synes det ga ett veldig spennende uttrykk....


 Der var den ;)

Der er flippen brettet ut :D

Kult produkt ikke sant?!



2 kommentarer:

  1. Åh, jag är precis som du... har tittat på såna här fickor och tänkt så länge... att jag skulle vilja prova. Men har jag skaffat mej några och försökt själv? Nähäääää då!

    Men nu kanske, för det här är verkligen fin inspiration!!! Tack för det!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Cornelia, godt å høre jeg ikke er den eneste ;)

    SvarSlett