mandag 22. september 2014

PL med utklipte bilder

I dag har jeg laget en PL side inspirert av min egen scrappestil.
Når jeg scrapper, klipper jeg alltid ut motivene mine, og lager nye scener for dem.
Så jeg tenkte jeg skulle prøve dette i PL også :)
Jeg har brukt papir fra Webster`s Pages, blonder fra Tresors de Luxe
og mist fra Lindy`s stamp gang og Heidi Swapp.
Bildene er fra en foto-shoot som Tuva(min datter) og jeg hadde 
i studio på jobb i fjor.


Jeg har også brukt litt washi tape til å pynte med.

Blonden er farget med forskjellig mist og fluid chalk.

Arkene er fra Webster`s Pages` serie: Strawberry Fields 

Ha en strålende uke !
Brit

8 kommentarer:

  1. Guriland for en herlig PL siden du har laget Brit ♥

    SvarSlett
  2. Åhh woow Brit, du er uvirkelig dyktig med dine kreasjoner. Er som å få ta del i en eventyrverden som er såå vakker og magisk ♥

    SvarSlett
  3. Kjempe flott Brit, har i grunnen gått og ventet på noe sånt fra deg hi hi. Blir som mange små LOer. Digger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. He he :) Nå kom den ;) Takk takk, Randi <3

      Slett
  4. Denne var virkelig inspirerende:-)

    SvarSlett