onsdag 1. oktober 2014

Gjestedesigner i oktober

 Hei på dere :-)

Jeg har fått det store oppdraget med å være gjestedesigner for oktober,
og det kunne jeg jo ikke takke nei til...!
http://www.conniesplayroom.blogspot.no/
Kreativ mamma til 3- en liten gutt som ble født i juli og to små kattepuser sammen med mann blir til sammen vår lille familie. Vi bor i Oslo med Østmarka som nærmeste nabo, og trives veldig godt med det!
Jeg er vel det man kan kalle kreativ inn til sjela, og er vel ikke helt meg selv om jeg ikke får skape noe!
Det hele begynte da jeg ble introdusert for kortlaging for 12 år siden, og siden har det gått slag i slag.
Jeg er utdannet innen markedsføring og grafisk design, og er så utrolig heldig å få kombinere begge utdannelsene mine sammen med hobbyen min på det profisjonelle plan. Jobber for Norges største hobbybutikk HOBBYKUNST, og utarbeider alt fra annonser, plakater, nettbutikk og varebestillinger.
Artig, fleksibel og kjempe utfordrende jobb, og det beste av alt er at jeg kan være med på å skape nye trender innenfor hobbyen vår. Første gangen jeg ble kjent med Project Life var på CHA-messen i Anaheim, og jeg var "tapt" til denne trenden! Som lidenskaplig fotograf så jeg plutselig muligheten til å få alle bildene mine inn i album på en enkel, rask og morsom måte! LO'er i 12x12-format har alltid vært noe jeg har villet skape, men det ble liksom litt for stort format. Det skal sies at jeg har vært mer kortlager enn scrapbooker opp gjennom årene, så dette var altså midt i blinken for meg! Merker at jeg "scrapper" journalkortene mine, og mine favoritt elementer er bokstavklistremerker og washi-tape.

*******
En av oppgavene til gjestedesignerne er å utfordre dere lesere, og etter grundig gjennomtenkning og testing fant jeg rett og slett ut at jeg skal utfordre dere med de elementene jeg bruker mest...

Utfordring fra meg til dere...

Bruk ALFABET KLISTREMERKER & WASHI-TAPE på PL-siden din,
og for å ikke gjøre det altfor enkelt skal disse fargene brukes på siden din...
ORANSJ, BRUN OG GUL!

Premien er... 


Becky Higgins Value kit "Live Brightly"

Her er min side...

http://www.conniesplayroom.blogspot.no/ 
http://www.conniesplayroom.blogspot.no/

***
DT har også kost seg med oppgaven:
Linda:



Anna







6 kommentarer:

  1. Herlig oppgave Connie, så glad du skal være her i Oktober og inspirere oss :)

    SvarSlett
  2. Tusen hjertelig takk for det, Jorunn <3

    SvarSlett
  3. Ser fram emot din månad, Connie! Härliga höstfärger och inspirerande uppgift (jag gillar bokstäver, jag...!)!

    SvarSlett
  4. Underbara sidor. Det ska bli jättekul att följa dig. :)

    SvarSlett
  5. Vilka fina sidor och det ska bli spännande att följa dig Connie! <3

    SvarSlett
  6. Velkommen som gjestedesigner her hos oss, gleder meg til å høste av din inspirasjon.
    Kjekk oppgave du har laget :)
    Og så må jeg jo si at jeg misunner deg jobben din hi hi

    SvarSlett