onsdag 7. januar 2015

Mitt prosjekt....

Ville vise dere prosjektet mitt for i år.

Jeg har tenkt på det lenge, og nå fikk jeg endelig fingeren ut....

Jeg har ett lekkert album fra provo craft i 8x8, og i denne har jeg satt inn sn@p sine 6x8 lommer.






 Den første siden har jeg scrappet en liten framside, har skikkelig gull-feber om dagen, så det ble gull som hovedfarge:


Så skal jeg ha en 6x8 side for vær uke, jeg ser for meg at det kan være lettere å gjennomføre når det bare er en liten side som skal fylles opp enn en 12x12 side, mulig jeg tenker annerledes nr ukene går og jeg ser at jeg trenger mange flere lommer for en uke ;)

Andre som skal begynne med dag/ukesbok?

5 kommentarer:

  1. Planlegger dagbok/PL til meg selv i et snap-album jeg har stående. Kanskje jeg skulle rote det frem og komme i gang? :)

    SvarSlett
  2. Vågar mej inte på något sådant projekt men följer alla andras med stort intresse! Imponerad av er som klarar att fullfölja!

    SvarSlett
  3. Så flink de er !!! Kan jeg spørre hvor jeg kan kjøpe det albumet?
    Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. tror desverre disse albumene er ute av produksjon. veldig dumt siden disse er de beste albumene jeg har...

      Slett