onsdag 18. februar 2015

Første skoledag

Da var det endelig blitt min tur til å ha et inspirasjonsbidrag :)

 Jeg har tatt tak i spesielle anledninger i det siste .... anledninger som jeg veldig gjerne vil ha med inn i albumet til ungene. I og med at jeg har mange bilder av hver anledning så har jeg syntes at det var litt vanskelig å lage en lo av dem, men nå som jeg har begyndt med Project life har det blitt så mye enklere :) Det at man kan ta med så mange bilder i hver serie, er en av de tingene som jeg elsker med Project life. En annen ting som gjør at jeg liker Project life er at det ikke blir pynta "så høyt" .... jeg scrappa bare lo er før, med masse blomster og stæsj, noe som fører til at man ikke får særlig mange lo'er i hver album, men alle Project life sidene mine er forholdsvis "flate" så jeg får fylt opp albumet mitt med maaaange sider :)

 Jeg har i det siste sett en del rundt om på nett at mange lager sine egne "dotter" så denne gangen har jeg selv prøvd meg på dette. Plasserte en haug med perler på stekeplaten og satte de i ovnen. Av de perlene jeg testa var det ikke alle som ble like vellykka, men en de fleste ble det :)

                                                                             Før:
Etter:

Mine "dotter" ble litt store, men uansett kult med egenprodusert pynt på sidene mine :)



Her var planen å la hode stikke utenfor lommen, men i og med at jeg lagde en dobbelside så brukte jeg "baksiden" på lommene, så egentlig så ville hode til Leander bli gjemt bak kortet ovenfor. Men noen gang må man bare slippe fantasien løs :) Jeg tok en skalpel og skjærte et lite snitt i lommen og dytta hode inn i det snittet ... dermed ble hodet på riktig side :)



Med vennlig hilsen Monika - DT

3 kommentarer:

  1. Jag känner precis som du... jag har alltid så många bilder som jag vill bevara... och då blir det så mycket enklare att göra det i PL-form istället för "vanliga" layouter.

    Superhärliga sidor har du gjort här, skolstart är en viktig händelse!!!

    SvarSlett
  2. kjempestilig det du har laga her....

    SvarSlett

  3. hey good work man!!!

    Der Vögele-Shoes Online Shop bietet Ihnen für jeden Anlass den passenden Schuh. Mit wenigen Klicks finden Sie hochwertige Trekking-Sandalen für ausgiebige Wandertouren, wasserdichte Stiefel für Wind und Wetter, komfortable Ballerina für den nächsten Städtetrip und vieles mehrDoch eine grosse Auswahl ist bei Vögele-Shoes noch längst nicht alles: Bei uns können Sie sicher, einfach und rund um die Uhr Ihr Wunschmodell bestellen.

    Thanks a lot for sharing such a wonderful post, it is a very nice site i really enjoyed to visit this site,

    Sportschuhe.

    SvarSlett