torsdag 12. mars 2015

feriealbum

God morgen til alle andre PL'ere ute i verden :) 
Den siste tida har jeg jobba kun med feriebildene fra sydenturen vi var på i 2011, morsomt å mimre tilbake til sånne stunder i livet :) Jeg er nesten ferdig med hele "albumet" (foreløpig er alle reisene våre samlet i ett album), og mangler egentlig bare smådetaljer her og der. Alltid kjekt å jobbe med sånne litt større prosjekter, men DU så deilig det er når det er ferdig også! ;) 

I dag har jeg tenkt å vise noen av sidene fra denne turen. Jeg liker at fargene på kortene passer sammen med fargetonene i bildene på siden, derfor blir det mye varierte uttrykk på sidene mine. Jeg hadde egentlig tenkt å holde meg til ett kit slik at det ble litt sammenheng i sidene, men som vanlig så blir ikke tanken i utgangspunktet og sluttresultatet spesielt samsvarende, hehe ;) 

MEN, jeg har holdt det nogenlunde kronologisk sortert etter dato, fra avreise til hjemreise. I tillegg har jeg som jeg ofte gjør (særlig med reisedokumentasjon o.l) mye journaling og holdt sidene relativt rene uten mye "dill-dall". Med noen få unntak har jeg holdt meg til lommer i design A og C, rett og slett for å gjøre det litt enklere og mer systematisk for meg selv.

Første siden her er forsiden på albumet, med litt oppsummerende bilder fra turen og reiseinfo. På denne siden har jeg brukt lomme fra Simple Stories. Er veldig glad i dette oppsettet, det er like mange store og små lommer som på A-designet til Becky Higgins, men plassert litt annerledes :) 


















det var noen av sidene fra ferieturen vår, som sagt så er det store sprang i uttrykket, men det trenger jo ikke alltid være full match heller :)

Ha en super dag alle sammen! :D
DT-Lene

2 kommentarer:

  1. Jag älskar också att dokumentera våra resor, att sitta där med alla foton och minnas tillbaka (och planera i tanken för kommande resor!!!) är så härligt!

    Flotta sidor med sköna bilder!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Cornelia! :) Veldig kjekt å se tilbake på ja, eldstemann var jo så liten at han husker ikke turen, og da blir det jo enda kjekkere å se på bildene :)

      Slett