søndag 8. mars 2015

Nytt medlem på laget:


Da er vi stolte av å kunne ønske Elisabeth velkommen til teamet..
Vi gleder oss til masse inspirasjon fra deg  :D
Linda



Hei,

min navn er Elisabeth. Jeg er hele 35 år, bosatt i  Hokksund med mann og tre barn. Jeg jobber som pedagog i verdens beste barneahage. Mange kjenner meg kanskje som Elis@beth, eller eier av bloggen Skrap:plassen. Jeg har så lenge jeg kan huske vært opptatt av papir, og startet allerede som tenåring med å gjøre litt ekstra ut av fotoalbumene mine, jeg elsket å tegne med friske farger og lage fine overskrifter! Da jeg ble mamma for snart 11 år siden, falt det seg helt naturlig at lidenskapen tok ordentlig form, og blei til scrapping! Jeg lager kort, en og annen boks eller altered sak, art journal, layouter og selvsagt: Lommescrapping! Jeg er litt ekstra glad i systematiske oppsett, selv om jeg forsøker å utfordre meg selv litt.. Jeg liker lag på lag, friske og reine farger, og kan falle for det meste av stæsj innenfor mitt fargespekter. Lommescrapping falt jeg for i 2013, etter at vi hadde hatt et par ferier og jeg innså at det ikke kunne være mulig for meg å lage spennende layouter til både ungenes album og familiealbumet. Etter det har jeg jevnt og trutt gjort litt i sjangeren, og jeg DIGGER det!!
Akkurat som når jeg lager andre scrappeprosjekter, velger jeg friske og klare farger, tekster for hånd, og digger overskrifter og stickers med småord på..hot om dagen er papirpynt og trepynt! Lommescrapping gir meg god mulighet til å dokumentere alle mulige bilder og opplevelser, og det er uslåelig for meg!

Her ser du litt fra min stil:



******************

************************

************************


******************


***********************


Jeg håper jeg kan inspirere dere massevis til å scrappe fantastisk personlige PL-sider!!

DT-Elisabeth

7 kommentarer:

  1. Välkommen ska du vara och jag ser verkligen fram emot fortsättningen, efter den här härliga inledningen! Väldigt fina sidor! Gillar den långa, smala bildserien som sträcker sej över två fickor - snyggt och lite annorlunda!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Cornelia! Akkurat den detaljen liker jeg også!!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse Elisabeth! Du har en herlig stil som jeg bare digger, både vanlig scrapping og PL. GLEDER meg stort til å se alt det flotte du vil lage :-D

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye! Gleder meg til å følge med videre på alt det du lager. Liker stilen din kjempegodt :-)

    SvarSlett
  5. Tusen takk til både Scratch og Hege! Jeg er spent og glad over å være på PL-Norge teamet:)

    SvarSlett
  6. Så kjekt da, gratulere så mye ♥

    SvarSlett