fredag 29. mai 2015

Mai kit fra Scrapomania

Jeg har vært så heldig å bli sponset av Scrapomania! Jeg har fått mai kitet som besto av en pakke med 12 flotte pl kort, noen hvite kort, rosa color bloom spray mist, mørkeblå bazzil, stickers, masks og diverse snacks :) Utrolig gøy å scrappe med noe som andre har satt sammen for deg :)




Ikke så ofte jeg bruker hyssing på mine sider ... heller ikke slik sort netting, så her var det å prøve å tenke litt kreativt :) På denne siden har jeg tatt med et par striper washitape og et par sting med rosa tråd som ikke fulgte med i kittet, ellers er alt fra kittet.

Med en gang jeg så teksten #denfølelsen så viste jeg akkurat hvilke bilder jeg ville scrappe. 
Her sitter jeg nyforlova med verdens beste godfølelse!

Det var med en del paljetter i kittet som jeg syntes passet supert til å ha bak den sorte nettingen. I og med at det var masse stjernepaljetter synes jeg det passet bra å scrappe bilder fra min lille rockestjerne :) Den rosa stjerna ned i venstre hjørne hører ikke med til kittet.

                          Tusen hjertlig takk til Scrapomania for at jeg fikk teste kittet deres!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar