onsdag 27. mai 2015

Presentasjon av DT Mona

Vi ønsker Mona velkommen til teamet, vi gleder oss til å se hva du kan inspirere oss med
Teamet 

Mona heter jeg, og har tidligere gått under nicket "monicola" på ymse fora. Jeg er fra Trondheim, og bodde der til jeg var 24. Nå bor jeg på Vettre i Asker. Der har jeg bodd siden 2001. Før det hadde jeg et kort og regnfylt opphold i Bergen, men ble raskt en klimaflykning i Oslo. Noen påstår jeg er blitt 41 år, men det har jeg ikke tenkt å ta som en personlig fornærmelse, da jeg i følge min datter (Tuva ´05) aldri blir voksen!


Jeg er ganske kreativ, og har stort sett flere prosjekt gående samtidig. Kreativiteten begrenser seg ikke bare til papirhobby; generell forming, strikking, mixed media på svære lerret, fargelegging, smykkelaging ... opptar også tiden min. Som DT hos dinfantasi.no/Global hobby og kunst, har jeg gleden av å boltre meg i mange ulike produkt. Både de som er kjente og kjære, og i nyhetene som kommer inn. Mitt motto er det samme som Pippis; "Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert!"

Når ikke kreativ er det svømming som gjelder. Tuva (fortsatt 05-modell) satser hardt og målet er NM, VM og OL (!!) ... hehe ... Siden hun er så dedikert, er jeg også blitt det. Jeg sitter som styreleder i Akershus Svømmekrets, er svømmedommer og engasjert på ulike fora innen svømmesporten. I tillegg til at jeg er mammatrener, og følger opp det Tuva må følge opp i forhold til sin trening.

Lommescrapping ❤︎ oppdaget jeg vinteren 2013, og da følte jeg endelig at noen hadde skjønt hvordan jeg egentlig ville lage album! Konseptet følte jeg ble tatt rett ut av mitt hode, så det var utrolig deilig å oppdage dette. Jeg er nok ganske strukturert når jeg jobber med lommescrapping, og mye gjennomtenkt forarbeid gjør at jeg kan lage 10-20 sider på en dag. Jeg pleier å si jeg er en "masseproduksjonslommescrapper". Sidene mine er enkle, men innholdsrike - akkurat slik jeg liker dem!

Jeg har en personlig blogg (monicola73.blogspot.no), som jeg prøver å holde oppdatert. Jeg skal ikke skryte på meg daglige oppdateringer (ei heller ukentlige), men skal avgjort bli flinkere til å legge ut mine lommescrappingsider! *lover*

Av alle de sidene jeg har laget, innen lommescrapping, er Hellasturen for 2013 min favoritt så langt. Ikke fordi det er brukt masse avanserte teknikker, men fordi sidene favner om hele ferien vår på en veldig fin måte.




Til neste gang - ta vare på deg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar