mandag 11. mai 2015

uke 9 - resultat fra kurs


Jeg var så heldig å få være med på scrappetreffet i Geiranger (eller Luksustreffet som det gjerne kalles) i april, min aller første gang på scrappetreff (men så absolutt ikke den siste!), og på toppen av alt så skulle jeg holde demoer med PL! Gjennom disse demoene traff jeg også på noen av dere som leser og gjør at vi kan holde bloggen og utfordringene våre gående, utrolig gøy! :) 

I tillegg var jeg med på PL-kurs med Yasmin Tölche, og det var morsomt å teste ut en litt anna måte å tilnærme seg PL'ingen på, samtidig som jeg måtte vri hjernecellene mine i alle slags retninger og vinkler for å bli fornøyd ;) Var så heldig at vi fikk dykke ned i korga til Yasmin med både washitape og stempler, myyyye lekkert! :D

Resultatet av kurset ble disse to sidene, som jeg måtte gjøre ferdig hjemme for å få det siste touch'et som jeg syns mangla først. Kortene er laga med forskjellige mønsterark fra Studio Tekturek, og vi fikk et ark med fire alfabeter og diverse stickers fra Simple Stories "I am"-serien :)

 rammene fikk gjennomgå med tekststempel fra Tim Holtz




 telefonen fikk også en runde med tekststempel

Det var alt fra meg i dag, ha ei flott uke :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar