fredag 3. juli 2015

Mine favoritter

Tenkte jeg skulle dele med dere mine verktøyfavoritter når det kommer til PL i dag.

Etter å ha holdt på stort sett kun med PL i nesten halvannet år nå, så ser jeg godt hvilke ting som går igjen når jeg PL'er av verktøy og produkter, og er ikke lenger helt i den store shoppebobla.

Her kommer mine favoritter, ingen kronologisk rekkefølge på hva som er på topp og hva som er på bunn, de er like viktige alle sammen :)

***********************

Først ut er den kjære rosa ATG'en min, den brukes til alt av papir over fem cm! Den er stor, ja, men den forsvinner iallefall ikke i rotet! ;)


Heidi Swapp datostempelet mitt, elsker at månedene er skrevet med håndskrift og ikke vanlig trykkbokstaver. Av alle datostemplene jeg har (og det er en del ...), bruker jeg nesten bare denne ...


Denne søtnosen av en giljotin kom jeg over på Geirangertreffet, bitteliten og akkurat perfekt PL-størrelse! <3


Ikke en bruksting, men favoritten min innen oppbevaring!


Ekstralommer til de sidene der det bare ikke er nok plass til bildene (eller kortene) - et MUST!


Når jeg trenger flytende lim, tyr jeg til Panduro!


Norske stempler av ulike leverandører, her er kun et lite utvalg (kommer jo stadig over noe mer ...) ;)


Sharpie-penna mi, eneste jeg bruker til å skrive vanlig journaling med, fantastisk god!


Disse journalingstemplene kjøpte jeg brukt fra et forum en gang, og de har virkelig kommet til sin rett etter at jeg begynte med PL, de passer perfekt på 3x4-kort og er helt supre hvis du vil lage hjemmelagde kort :)


God sommer :)
Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar