fredag 24. juli 2015

Sommerminne

Hei. I dag er det jeg som skal få inspirere dere. Jeg har leget en PL-side fra vår fantastiske sommer i 2014. Med masse fjellturer og strålende sol. Korta jeg har brukt er fra serien til Becky Higgins: Baby boy edition. Liker dette kittet veldig godt med guttefarger, som kan brukest til mere enn bare baby. Er også litt marritime kort i denne pakken. 
Jeg har denne gang kun brukt lommer i 10*10. Jeg har tatt vanlige kort (10*15) og skjært de ned til riktig størrelse. På noen av korta har jeg embossa sølvteip og brukt alkoholblekk over. Dette gir en effekt jeg bare digger:-)

Elsker å bruke sånne alt-mulig-stasj-pakker. Legg litt lag på lag, stift, og det er klart:-)

Blå himmel, sol, lykkelig familie. Hva mere kan man ønske seg :-)
Håper du fikk litt inspirasjon til å lete frem scrappesakene dine i denne sommertiden. Jeg skal i hvertfall ta frem mine, for her i Ålesund er vi bare bortskjemt med regn og tåke ;-) Ha en fin dag videre. Klem DT-Elisabeth.H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar