mandag 17. august 2015

Dino world

Hei, ny uke igang, og jeg tenkte jeg skulle vise dere noen sider jeg har laget med bilder fra da vi var på dinosaur-show.

Jeg har brukt lommer i forskjellige str, jeg synes det er morsomt å kunne se flere sider når det er av samme serie av bilder.

Her ser du alle tre lommene.
Jeg brukt overlays i to av lommene på den første siden, som da gjør at neste side blir skinnende igjennom...

Her er første side bladd forbi, og side to er 8x6 kort som er delt i to. Siden inneholder bildene av det som var kjekkest; hoppeslottet ...

Her er baksiden på side to, og side tre. På side tre så er det i den midterste lommen brukt overlay, og så har jeg stemplet opp dinosaurspor på overlayet.

Veldig enkelt pyntet, her ville jeg ha det enkelt sidene fargene på kortene gjør så mye av seg...

Siste side (baksiden på side tre). Her ser du så fin effekt stempelet på overlayet gir... Nok en gang, så er det lite pynt siden det er så mye farge på kortene...

Nærbilde av stempeltrykkene, stemplet med arcival ink og tørket med varmepistol slik at blekket ikke ble smurt utover overlayet...

Håper dere ble litt inspirert til å bruke overlay dere og, jeg er veldig glad i de...
Ha en fin uke, og velkommen tilbake til bloggen i morgen, da har Elisabeth ett innlegg klart til dere.

Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar