mandag 3. august 2015

Kveldsmaten på fjellet

Hei. I dag har jeg DT-Elisabeth.H, laget en PL av en veldig koselig kveldstur vi hadde i 2014.
Lillegull var helt utslitt når han kom hjem fra barnhagen, så han sovnet mens jeg laget middag. Da var han super våken til kvelden, så vi tok med oss kvelds maten og gikk en tur på fjellet:-)
Aldri så galt at det ikke er godt for noe :-)

Mye spennende å oppleve på turen

Jeg elsker de her pakkene med mye snadder oppi. Så gøy å sette sammen og dekorere med.

Jeg må nesten alltid ha med litt stempel. Det gjør så mye ut av seg.

Fine stoler å hvile små barneføtter på.

Produkter jeg har brukt:

PL-kort, Becky Higgins: Baby boy edition

Orange "bling": Doodlebug Design

Stempel som jeg har hatt i årevis:-)

Alt mulig pakke: Heidi Swapp

Stickers tekst og bokstaver: Diverse


Takk for at jeg får inspirere deg i dag :-) Ønsker alle en fin sensommer, og nå som skolestart nærmer seg kommer vel snart sola:-) Klem DT-Elisabeth.H

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar