mandag 10. august 2015

lettvinte løsninger

Sommeren nærmer seg slutten og hverdagen er i ferd med å innhente oss igjen iallefall her i huset. Vi har vært på tur store deler av ferien, så det har vært lite PL'ing, men før vi reiste fikk jeg oppdatert bildebunken min med de resterende bildene fra 2015, som har ligget å venta på meg fram til nå når jeg endelig kunne krype ned i kosekroken min igjen :)

Utfordringa mi er at når jeg blir gående lenge uten å scrappe, så forsvinner mojoen min. Det i kombinasjon med jobbstart, tilvenning i barnehage og alt anna som følger med hverdagen, har gjort til at scrappelysten er totalt fraværende, og da må jo noe gjøres! :)

For meg var løsninga å ta en lettvint utvei for å komme i gang igjen..

Aller først valgte jeg ut og plasserte bildene jeg ville ha med for hver enkelt uke. De bildene jeg hadde i både stort og lite format, la jeg inn begge to av så jeg kunne se hva som passa i neste steg. Jeg liker egentlig godt å jobbe på denne måten, og bare ha kosepuslinga igjen :) Jeg tok fem uker i slengen, før jeg gikk tilbake og begynte å lete fram kort. Jeg tok meg også tid til å skrive på de kortene som skulle ha tekst, slik at sidene er ferdig fylt og påskrevet, og det bare er pynt og tittel som mangler, og det kan jeg gå tilbake og dille med når mojoen dukker opp igjen :)




vel, shoppinga har tatt litt av i sommer, og scrappebeholdninga har økt betraktelig, blant anna med et signert Blush corekit :D Det er dette kitet jeg har brukt på disse sidene





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar