tirsdag 1. september 2015

Utfordring #9 September

Årets første høstmåned er her!

Septemberutfordringen vår starter 1. september, og varer til den 22. september kl 23.55.

Du kan lese reglene våre her

Her er vår herlige utfordring!
Bli inspirert av bildet ...


Premien er sponset av HOBBYKUNST-Norge:




Her kommer inspirasjon til dere:

Inspirert av fargene, tema vann og dyr. Har også tenkt på mønsteret på sneglen ved valg av det ene stempelet :-)
Jeg ble inspirert av fargene.

Jeg ble inspirert av fargene og vannet.

DT-Lene
ble inspirert av både fargene, vannet og teksten


Inspirert? Legg inn ditt bidrag i linken under her, eller send oss en mail: projectlifeinorge@outlook.com

Vi har fått inn bidrag på mail:
Trude C. Andersen:
Når jeg så utfordringen deres for september 2015, var det første jeg tenkte NATUR.
Vannliljeblader med blomst, øyestikkeren  og sneglen. Bedre kan det vel ikke passe, for en som elsker naturen. Neste inspirasjon på samme bilde, ble fargen. Så her er mitt bidrag.




Anna Englund


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar