fredag 16. oktober 2015

Byttekit Fra Elisabeth hb til Jorunn.

Hei, i sommer ble vi designere enige om å bytte lit. Det ble utrolig spennende, her kan du se hva jeg fikk fra Elisabeth HB


Da var det i grunn bare å hive seg rundt, som sagt så gjort.. Tok med ungene på skøytebanen, og ble overtalt til å bli med på en tur.. Jeg hadde ikke stått på skøyter skikkelig siden jeg var lita, men hadde en liten smakeprøve da jentungen var i magen min.. Glemmer man gamle kunstner?


Er i alle fall stødig, ikke som første gang jeg tok på meg skøyter!!

Kanskje ikke så lett å se så var smilet ganske stort. Ennå jeg tok gladelig i mot litt hjelp.


Her er min første side jeg vil vise dere 2 sider i dag, og har ennå kort igjen til to sider til, og masse pynt igjen :)


Litt genialt med slike gullsider man kan legge oppå det du har skrevet når det skal deles, så trenger ikke hele teksten være synlig.

Emilie måtte komme tilbake å hjelpe mora ut på isen.. hehe


Akkurat her så slipper jeg hjelpefiguren og vi går sammen hånd i hånd, og etter en stund så slipper jeg og går aleina.. Merkes at jeg har vært syk lenge, for musklene er ikke som engang i tiden.

Etter nesten 3 kvarter på isen gikk vi voksne opp på kafeen og varmet oss med litt mocca kaffe, deilig. Ungene holdt på ei lang stund til :)


Det var en fantastisk kjekke dag, som vi alle tar med oss.. Blir nok ikke lenge før vi tar en tur igjen, kanskje vi klarer å lokke med han far ut på isen da.. Han har aldri stått på skjøyter, og det er jo uhørt når man kommer fra nord Norge, hvor vi vær vinter fikk laga skøytebane av brannvesenet.. Så vi må jo prøve!



Jeg fikk et utrolig flott kit av Elisabeth HB, som jeg virkelig koste meg med.. Så om du og dine venninner står litt fast eller vil inspirere hverandre bytt kit, og det er ikke bare i Project Life en kan gjøre det.

Ha ei fantastisk fin helg, klemm Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar