tirsdag 6. oktober 2015

Byttekit fra Lene til Linola

Jeg fikk dette spennende kittet av Lene, og elsker fargene, men hjelpes som jeg strevde med å "angripe" det, langt fra mine komfort-farger og pynt. Men det hadde blitt innmari kjedelig om jeg hadde fått ett kit som bare var tilpasset meg..




Min første side, er laget med en   sn@p-lomme. Liker lommene fra sn@p mer og mer, da de har mange flere design, og mange spennende uttrykk.


Dette kortet har fått seg ett gullhjerte laget med MINC-maskinen min 


Den andre siden min er noen gamle bilder jeg hadde fra juni 12:


  Happy days og rundingene rundt er laget i MINC'en.

 LOVE er ståltråd jeg har bøyd til selv:

Kjempegøy å bytte kit, jeg klarte ikke å bruke opp alt siden jeg gikk tom for bilder og printeren var tom for blekk, men plutselig så kommer det en side til før vi aner det :D
Nå er jeg veldig spent på hva resten av teamet lager med sine byttekit, så husk å se innom bloggen daglig framover :D

Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar