torsdag 15. oktober 2015

Byttekit; fra Monika til Mona ♥︎

Endelig min tur! c")

Dette fine kitet fikk jeg fra Monika, og jeg ble så glad da jeg åpnet pakken! Hele mønsterark og herlige farger. Noe mer pynt lagt ved enn hva jeg bruker på mine sider, men valgte å ta utfordringen. Jeg hadde materialer nok til 2 doble sider!

Alle sidene er skikkelig fargerike, og står i stil med alle dyrene som fins på Reptilparken!

Overlays har jeg aldri brukt før innen PL, så det ble litt nytt. Dog liker effekten den gir, samt at tekst under vises alikevel.

Monika hadde sendt med fine, herlige bokstaver som passer perfekt faktisk til temaet!

Jeg digger slager!!!

På disse reptilturene vår, som er ganske ofte -  er det ikke alltid behov for å skrive så mye. Bildene tar for seg selv.


Denne rammen likte jeg! Og passet perfekt til dette bildet. Skulle nesten tro det var planlagt ...

Det var utrolig moro å få tilsendt et kit, fra en som ikke kjenner deg. Det fulgte med masse småtteripynt, som jeg overhode ikke bruker til vanlig! Derimot tok jeg utfordringen med å bruke mer pynt enne hva jeg pleier, og ble faktisk veldig fornøyd - om jeg skal si det selv.

Til neste gang - ta vare på deg selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar