fredag 9. oktober 2015

Byttekit. Til Elisabeth H fra Linda S

Hei. I dag er det min tur og presentere det jeg har laget av byttekitet som jeg fikk fra Linda Veberg Søgnen. Først og fremst bare elsket jeg dette kitet. Det var utrolig fint og masse digg snadder. Så dette var skikkelig gøy:-)

Her er bilde av det jeg fikk. Kjempe spennende:-)


Noe jeg aldri har brukt på Pl før er magic mesh. Det har jeg mye av selv, men aldri tenkt tanken på å bruke det, så det var kjekt å få opp øynene for dette, da det er perfekt til Pl:-)

Bilda jeg har brukt, er fra en våre mange turer til lillevannet for å mate endene. Det er vel måsen som er mest fremtredende, men det er kjekt for barna. Både måsen og enden er veldig vant til å få mat, så de kommer veldig nær en for å få noen smuler. Barna fryder seg over at de kommer så nært, og prøver å få de nærmere og nærmere:-)  




Dette var ett så innholdsrikt kit, så det eneste jeg brukt fra mitt eget skattekammer, 
var bokstav stickersene. Og de passet bare supert til resten av kitet.




Det var mine sider fra byttekitet, Jeg har fremdeles mer igjen av både pynt og stasj, så kanskje en dag kommer det noen sider til:-) Håper jeg kunne gi dere litt inspirasjon til å bytte med dine venner. Og lage deres egne byttekit. Jeg for min del storkoste meg:-) Til vi sees igjen. Ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth.H

4 kommentarer:

  1. Så kjekt å se på hva dere lager av byttekitene deres :-)
    Kjempe fin inspirasjon.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Alhana:-) Veldig kjekt å utfordre seg og andre:-)

    SvarSlett
  3. kjempefint kitt du har fått :)
    Fine sider du har fått laget ut av dette kittet, takk for flott innspirasjon :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Snuppelure :-) Var veldig fornøyd med kit'et:-)

      Slett