onsdag 28. oktober 2015

en bildeserie - to forskjellige sider

Noen ganger går det litt i surr i hva man (les: jeg...) allerede har scrappet, og dette var et slikt tilfelle.. da jeg var ferdig med sida, oppdaga jeg at jeg allerede hadde laga ei side med samme bildeserien.. Men da bruker man det til noe konstruktivt, og viser hvor forskjellige uttrykk to sider med tilnærmet like bilder faktisk kan bli! ;)

*****

Dette er den første siden jeg laget med bildene, alle kortene kommer fra Studio Calico, og det samme er stempelet på "snapshot"-kortet. Dette er også en av de første sidene jeg laget innen PL, og det er gøy å se hvordan uttrykket mitt har forandra seg på halvanna år :) 


På side to her har jeg brukt Heidi Swapp sitt Favorite edition og en del HS-pynt, og spesielt fornøyd ble jeg med tittelkortet som jeg har "sprita" opp med forskjellig gjennomsiktig pynt fra Heidi Swapp og markere noen av sirklene i mønsteret.

Det var mitt bidrag for denne gang, ønsker deg en flott dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar