mandag 26. oktober 2015

Halloween pl

Hei. Det nærmer seg halloween og den skumleste natta på hele året. Så hva passer vel da bedre enn å finne frem noen bilder av halloween fra år 2006. jeg og mitt tantebarn laget halloween party for klassen hennes. Vi kjøpte inn overdrevent mye stasj og pyntet og styrte i flere dager før festen:-) Kjempemoro og lage til sånt sammen med tante barnet sitt. Minne for livet:-)
Og godteri hadde vi i flere uker etterpå. Akkurat sånn det skal det være :-)


Jeg har denne gangen brukt vanlige scrappeark som jeg har skjært til i riktig størrelse. 
Pyntet med diverse fra skattekista.




Vi hadde leker og konkurranser under kvelden og grøsser film hører selvfølgelig med
Og selvfølgelig stemte vi på beste kostymet, som ble premiert :-)


Det var det jeg hadde for i dag. Ta godt imot barna som kommer på dørene og vil ha litt omtanke og syns det er gøy å få kle seg ut og hilse på naboene. Og man trenger jo ikke nødvendigvis gi godteri. Dagens barn er ofte opptatt av sunn og riktig mat:-) Til vi sees igjen ta vare på deg og dine:-) Klem DT Elisabeth Hatlen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar