onsdag 14. oktober 2015

Kitbyte, Mona till Anna

Då var det min tur att visa upp vad jag fick av Mona. Det var så spännande och roligt att öppna posten! Skrattade lite för mig själv när jag öppnade kuvertet och fick se att det var hela ark med papper! Jösses hur skulle det gå?! Jag som alltid använder färdiga kort för project life.
Fint kit från Mona med min favoritblåa färg! Snygg chalkboard med fina citat! Underbart kit!
Kitet låg länge på mitt skrivbord och jag gick och klappade på alla fina papper och undrade hur jag skulle kunna skära i dem. Så fina som de var! Sen närmade sig publiceringsdagen och jag satte kniven i dem! Så här blev resultatet:
Så här blev mitt uppslag för veckan
Vänster sida

Höger sida
Veckokort







Sneakpeak

Jag fick ju även svarta chalkbordfärgade papper. Det får bli ett eget uppslag som jag visar er i nästa inlägg. Nu fick jag verkligen smak på att göra egna kort! Stort TACK Mona för den härliga utmaningen och alla vackra papper!
Scraphälsningar
Anna

1 kommentar:

  1. Så flotte sider Anna, fargane passar godt i lag :-) Du klarte fint å bruke heile ark og :-)
    Fin dag til deg :-)

    SvarSlett