torsdag 1. oktober 2015

utfordring #10 Oktober


Heisann folkens. I dag åpner vi vår utfordring #10. Vi er kommet til oktober og syns det passer bra med ett skikkelig høstlig mood board. Så her er det bare og bli inspirert av bildet. Vi gleder oss til å se hva du lager:-)

Premien denne gang er:



Premien er sponset av HOBBYKUNST:



Reglene våre kan du lese igjennom her

Og her kommer litt inspirasjon fra våre Designere:-)

DT - Elisabeth Helland

Jeg har latt meg inspirere av det at det i det hele tatt står OKTOBER... jeg digger høsten og kunne jo strengt tatt høstbilder, men for meg er også oktober -Halloween og feiring av dette.




Jeg ble inspirert av fargene og gull.




Jeg har latt meg inspirere av fargene.


Jeg ble inspirert av det høstlige temaet :)


Vi gleder oss til å se ditt bidrag her inne, God høst scrapping:-) Designteamet.

Vi har fått inn bidrag på mail:
Lene:

Gry Husa-Brekke


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar