tirsdag 3. november 2015

2 PL'er fra Scrapomania-kit

I forrige uke var jeg så heldig å få godsaker sendt til meg fra Scrapomania - litt flaut er det jo dog å innrømme at jeg nok var "for ivrig" så jeg kasta meg over tingene og tenkte jo ikke før ETTERPÅ at- ojda, jeg skulle vel tatt bilder av alt først....ops.

men heldigvis kan man klikke seg inn hos SCRAPOMANIA og få tak i kit'et selv - tilgjengelig for alle og enhvert!

Som du kan se på PL'ene mine så har jeg kost meg med PL-kort fra KAISERCRAFT - let it shine 3x4
og Let it shine 4x6" ... Likte virkelig kortene og fargekombinasjonen

 Jeg fikk også disse chipboardsene fra Me&my BiG ideas. Kjempelekre og full av varierte alternativer som passer utmerket til PL-kortene over.  

Av bokstaver fikk jeg med disse stickers'ene fra 

På dette bildet av hele PL'en ser du også på bildet øverst til venstre en overlay jeg fikk med i kit'et, men jeg kan dessverre ikke finne den igjen i butikken. 
 Jeg simpelten elsker å skrive på både LO'er og PL'ene mine, og veksler derfor litt mellom håndskrift og datamaskin-skrevet tekst. 
 Her har jeg skrevet med bakgrunnsfylling slik at det blir en annen variant av tekstingen
********************* 

PL nr 2 av dette kit'et.
 Synes det er kjekt å få med både tekst og mange bilder, derfor like jeg godt å printe ut indexbilder og putte på i tillegg til 10x15 cm bilder

 -Here & Now, og gul pil fra Mambi Chips - de fra me&my Big Ideas.. knallkule!

  En av de overlayene som også var med i pakken, kjempestilig å ikke bare ha oppå bilder men også for å dekorere PL-kort bare litt ekstra. 

 På begge to PL'ene her har jeg brukt Design A fra Becky Higgins
********


Ha ei finfin dag,

 klem fra Elisabeth Helland

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar