fredag 13. november 2015

Uke 12. 2015

Hei. I dag har jeg DT-innlegg hos Project life i Norge. Jeg har valgt å lage en pl-side av uke 12, ved å bruke det jeg lærte fra kurset til franske Elodie (Iggydodie) som jeg var så heldig å få være på kurs med her i Ålesund. Hun er en helt fantastisk herlig dame, og jeg ble veldig inspirert av hennes måte å lage pl-sider på.


En ting vi lærte på kurset, var og plukke ut den fargen det var minst i på bilda. traff ikke helt denne gange, men man må jo lære og feile i prosessene.


Jeg bruker ikke så mye tekst på sidene mine, vet at jeg burde, men det er ikke helt for meg. 
Da liker jeg bedre å bruke stikkord i form av stempel, stickerser og dymo tekst. 
Da får man mye tekst uten å måtte skrive så mye.


Har nok forelsket med i rundingene og bruken av modeling paste og brusho, som er signatur trekket til Elodie. Dette var en gøy side å lage, og det kommer garantert flere fra meg. Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine. Klem DT-Elisabeth.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar