mandag 15. februar 2016

praktiske smålommer

God morgen alle sammen :) 
I dag har jeg lyst til å vise dere hele oppslaget av min inspirasjon til februarutfordringa. 
Bidraget mitt viser bare en del av det, mens i dag får dere se hele oppslaget, og litt om hvordan jeg løser det når jeg har litt flere bilder enn hva som passer inn i de to sidene som går i albumet.

Dette oppslaget er nemlig nesten dobbelt, men bare nesten. Jeg har fått mer og mer sansen for disse halvsidene, og de er perfekte hvis du trenger bare bittelitt mer plass, slik som jeg trengte her... :) 


Oppslaget er fra ei deilig sommeruke med besøk av besteforeldre, og jeg har brukt en blanding av hjemmelagde kort og kort fra High Five-kitet til BH. Jeg slet litt med å finne (nok) passende kort denne gangen, og løste det med å bruke rene rutete kort og Brusho. De gir et lekent uttrykk uten at de tar for mye plass syns jeg :)
Framsiden av den lille lomma sammen med random bilder fra uke 31


Baksiden av den samme lille lomma, sammen med en liten bildeserie fra besøk på akvariet


 Det var alt fra meg denne gangen, god vinterferie til de som har vinterferie denne uka, knips bilder, scrapp og nyt dagene :)

Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar