torsdag 10. mars 2016

Mine første sider laget av et kit.

Nå har jeg gitt meg løs på turen jeg hadde til Barcelona for to år siden. Men jeg synes ofte det er vanskelig å velge hvilke kort jeg skal bruke. Du skjønner...jeg har kjøpt med noen (les; mange) sett, og sitter ofte å blar og blar igjennom kortene. Det er jo så mange fine. 

Derfor tenkte jeg at denne gangen skulle jeg brukte et kit, og bare ting fra kittet. Så da bestilte jeg meg et sett og det er jo flott å få ferdig sortert ut kort, ark og stæsj som passer sammen :)

Så her er resultatet.


Det ble to sider, og selv om jeg har brukt samme kittet, ble de forskjellige - samtidig som de henger sammen. Jeg er kanskje litt nerdete - men jeg liker å vite hvem, hva og hvor når jeg er rundt og ser nye steder. Det er fort gjort å glemme slike fakta, så mine sider inneholder ofte en del fakta. Men, hvis jeg spiller Geni, så kan det jo hende at jeg husker svaret:)


Første siden er fra turen vår til Montserrat og besøket på Codorniu. Her valgte jeg å lage noen små prikker med en q-tip med Dylusions Paint for å matche den pynten jeg brukte. Det skjer ganske mye på bildene og er få nærbilder av mennesker, så derav liten pynt.



Jeg har brukt litt stickers og skrevet ut cava-flasken som pynt.

Side to ser slik ut:


I Barcelona er det folk overalt... og mye av dagen var sightseeing fra buss. Men vi fikk vært på fotball stadion Camp Nou og også sett Sagrada Familia, blant mye annet. Det var travelt, og man måtte passe på vesken, derfor ble det få bilder. Men høydepunktene er foreviget:)

Her har jeg brukt stickers, tusjet litt på teksten som var der, stemplet og klistrert på en FCB-logo. 
Litt stas å stå ved drakten til Messi, selv om jeg egentlig holder med FFK - hi hi.





Likte veldig godt kortene som var utstanset som High Five og hjertekortet. Jeg likte også å bruke plastlommen hvor alle lommene var 4" x 4".

Tror nok at jeg kommer til å benytte meg av flere kit. Jeg sparte litt tid på å sitte å gruble. Men noen ganger så ønsker man det. Kanskje jeg skulle prøve å lage mine egne kort neste gang? Vi får se:)

Takk for at du tittet innom!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar