mandag 11. april 2016

Ett siste glimt av vinteren

Hei. da er det min tur til å komme med litt inspirasjon til dere :-) denne gangen har jeg fått noen produkter fra Kort og Godt som jeg skal vise litt frem.

jeg fikk noen stilige ark i svarte/hvitt, som jeg bare digget. Og sammen med ett fint stempel og noe fra mitt eget skattekammers, ble det denne pl-siden her :-)


Bilda er fra en vinter for noen år siden, der vi måtte måke taket vårt. 
Den gang minstegutt, syns det var stor stas å få være med opp. 
Papiret fra Kort og Godt med hus og tak på passet midt i blinken, og med litt stjerneark og striper så er siden komplett. Jeg har også brukt en dies fra Kort og Godt som heter Vimpler på snor. 
Denne er bare helt digg. Jeg stanser ut min og klipper den opp til mange flagg, 
som jeg så legger oppå hverandre. 


Har brukt Brusho og Deep embossing pulver for litt ekstra effekt på ene kortet. 


Det var det jeg hadde for denne gangen. 

Kort og Godt produkter får du blant annet kjøpt hos nettforhandlere som Scrapomania og Hobbykunst som er to av våre sponsorer :-)

Til vi sees igjen, ta vare på deg og dine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar