mandag 4. april 2016

Morsdag er stas:)


Jeg har funnet ut at arkene fra Storyteller er kjekke for meg å bruke. Det at tekstene er på norsk er også et pluss, for veldig mye av det som jeg har av klistremerker ellers er på engelsk. 

Jeg har brukt arket fra Storyteller Myascrap- Lykke og laget en side fra morsdagen som var i februar.
Synes siden ble lys og fin, og likte godt kontrastene med sort og rødt. Det fremhevet bildene:)
Denne gangen har jeg heller ikke brukt noen store bilder, så da har jeg hatt mer plass til å pynte på kortene.




Jeg har brukt wasi tape, stickers, dymo tekst, knapper, drodlet litt og fargelagt med tusjene mine. Kjempegøy.
Wasi tape blir jeg bare mer og mer glad i. Til å begynne med viste jeg ikke helt hvordan jeg skulle bruke det, men nå har jeg det nesten på alle sidene mine.


Det som er fint med å bruke mønsterark, er at man kan klippe de kortene man trenger, og på arkene fra Storyteller - Myascrap er det alltid noe man kan klippe ut og bruke som pynt. Me like:)

Det var alt fra meg denne gangen. Takk for titten:)
Bente-Heidi






2 kommentarer:

  1. Utrolig flott side du har laget! Veldig artig å se arkene i bruk 😉

    SvarSlett
  2. Utrolig flott side du har laget! Veldig artig å se arkene i bruk 😉

    SvarSlett