tirsdag 7. juni 2016

Byttekit från Gunilla till Anna

Nu är det min tur att visa vad jag har gjort med mitt byttekit. Jag fick ett väldigt välfyllt och fint kit av Gunilla i jättefina färger! Mycket dekorationer och det är ju inget som jag använder så mycket av annars så det blev en rolig utmaning. Jag gillar när vi byter kit med varandra så man får tänka till lite när man skapar. 
Så här blev mitt uppslag med foton och text från min dotters blogg:











Det här att byta kit med varandra kan jag verkligen rekommendera! Tack Gunilla för alla fina saker!

Scraphälsningar från Sverige!
Anna

2 kommentarer:

  1. Så kul det är att se "mina" saker i dina fina skapelser!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tack Gunilla för alla saker! Det blir många fler uppslag med allt du skickade!

      Slett