torsdag 2. juni 2016

Bytteuker, fra Ellinor til Linda

Vi i teamet har igjen byttet kit med hverandre.
Vi sendte ett kit som innholdt kort og pynt som var slik vi brukte selv, altså som representerte oss best.

Her er alle kitene som ble sendt:
Dette er vår andre runde med bytteuker, og du kan se resultatet av den første runden her.

Og i dag skal jeg vise hva jeg fikk laget med kitet fra Ellinor.

Kitet inneholdt veldig fine kort, og litt pynt, Ellinor er en som lager veldig rene sider uten mye pynt, noe jeg synes er knall lekkert, men aldri får til, jeg er mer pynte og rote og kline og klæsje..
Så det ble en herlig vanskelig oppgave for meg å ikke bruke opp all pynten på ett og samme kort...hehe..

Den første siden jeg laget var bilder fra stranden da vi, min bror med familie og min pappa var hele gjengen til Danmark sammen.
En fantastisk dag på en fantastisk ferie.

                                               
                           Noen nærbilder:





Den andre siden er med bilder fra en kjempefin høsttur jeg, to av mine søskenbarn og ti unger tok til ett fort fra 2.verdenskrig.

  Gullbladene falt jeg helt for, nydelige, og så dekorative.



Jeg har laget en liten film av lagingen av disse to sidene.
Hva synes dere? fikk jeg til stilen til Ellinor?
Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar