torsdag 16. juni 2016

Mitt forsøk på enkle og rene baby sider

Hei,

I dag har jeg to babysider som jeg har laget til albumet til minste mann fra da han var helt fersk.

Jeg ble litt inspirert til å prøve meg på  en litt mer enkel stil etter byttekitet fra Graciela. Nå skulle man tro at med lite pynt så er sidene raskere å lage, men nei.... jeg flytter ting fram og tilbake og sliter med å ikke ta på mer.  Går like mye tid som vanlig.  Er det flere som har det sånn?

Babysider er ofte fine når de er litt enkle og litt forsiktg pyntet, og kortene fra Project Life; Baby Boy Edition Specialty Foil Card passet perfekt til min litte gutt:)







Bildene har jeg valgt å ha i sort/hvitt og så pyntet med gull og blå blomster.


Chipboarden har jeg brukt clear gesso på og glitter fra Tim Holtz. Det gir en flott effekt.


Disse bildene hadde jeg ikke digitalt, så de måtte jeg fotografere med kamera.  Da kan det lett blir dårlig kvalitet og fargegjengiving. Når jeg endret de til sort/hvitt synes jeg ikke kvaliteten ble så gale. 

Fakta og data har fått plass, og alle minner er bevart. 


Kortene er delikate og fine synes jeg uten at de blir for søtt.


Gullstickers under blomstene gjør at gullfargen går igjen på sidene.


Gull ord fra Becky Higgins pynter opp et ellers ganske enkelt kort.


Stolt storebror første dagen hjemme:)

Det var alt jeg hadde for denne gang. Det var godt å få disse minnene i album. Minstemann ble glad for sidene og synes det var artig og se. Til og med ultralydbilde fikk jeg med:)

Ha en fortsatt fin dag.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar