mandag 1. august 2016

August-utfordringen

Hei. Da er vi kommet til August og vi startet en ny utfordring. 
Inspirasjons bildet denne gangen er veldig spennende og gir mange muligheter. hva som inspirerer deg er opp til deg. Det kan være en farge, teksten eller tilogmed stemningen du får når du ser på bildet. Her er alt åpent. Og vi gleder oss til å se mange forskjellige tolkninger:-)


Inspirasjons bilde for August 2016


Premien vår kommer fra vår flotte sponsor:


Så over til Teamets inspirasjon denne gangen:

Ble inspirert av månen. 




Jag blev inspirerad av färgerna,  blommorna, textmönster och att det var många rutor/bilder .



Jag blev inspirerad av fullmånen, de rosa-lila tonerna och att använda mig av svarta PL-kort med vit text. Inspirationsbilden passade perfekt till ett uppslag jag tänkt göra från en konsert jag var på i Danmark just 1 augusti förra året. Kan det bli bättre?!?


Denna sida är del av ett helt uppslag där jag har blandat färdiga svarta PL-kort med att göra egna med distresser.


Jeg ble inspirert av fargene i inspirasjonsbildet.




DT-Bente-Heidi
Jeg ble inspirert av teksten -always be good to yourself. Tenker da på å ha det bra, slappe av og le litt. Så ble jeg inspirert av at månen er rund - derfor har jeg brukt litt sirkler i pynten.

DT-Lene
Jeg ble inspirert av hele stemningen i bildene på inspirasjonstavlen, og månen som skinner ekstra klart på slike kaldværsdager som den dagen disse bildene ble tatt.

DT-Linola
Jeg ble inspirert av tavlen, og svart som hovedfokus.


Utfordringen varer fram til kl 23.55 den 22.august.

Lykke til, vi gleder oss til å se hva du blir inspirert av.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar