mandag 22. august 2016

Hvordan lage en side med få bilder?

Hei, og god mandag:)

I helgen har jeg slitt litt med siden min....Jeg ville gjerne lage en side av hjemreisen for min sønn til Tromsø, men jeg hadde bare tre bilder. Jeg pleier å bruke mange bilder og en god del pynt. Nå måtte jeg vri hodet litt - men det er jo bare sunt. Synes siden min ble ok til slutt.



Jeg har skrevet ut en kart fra google og tegnet opp flyreisen.
Fargene som går igjen er grønt, brunt og lys rosa/aprikos.



Noen svarte streker rundt bildet, rammet dem inn.



Et kart er fint å bruke både på en side som omhandler reise eller du vil vise fram stedet bildene er fra.
Jeg har faktisk ikke tenkt på at Tromsø er såååå langt unna, men det er jo likte langt unna Oslo som Rom.


Brukt enkel pynt og får fram historien. Kun noen dots her og der og die cuts fra Snap.

Denne siden ser veldig enkel ut, men tro meg - den ga meg masse hodebry.
Det var alt for denne gangen, kommer sterkere tilbake neste gang:)




6 kommentarer:

  1. Kjempekult, og helt i "min" stil også. Synes det er lov å bruke bilder fra nettet, for å komplementere sidene :) Tommel opp!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott at du likte siden, tusen takk. Kjekt å kunne hente bilder på nettet for å illustrere siden:)

      Slett
  2. Inspirerande side! Veldig fin:-)

    SvarSlett