onsdag 19. oktober 2016

Presentasjon nytt DT medlem










Mitt navn er Monica Langedal, 76-modell fra den vakre kystbyen Florø i Sogn og Fjordane. Eg er samboer og mamma til to herlige små. Arbeider som vedlikeholds koordinator i Cargill/EWOS med mange flotte kollegaer. Fritida går stort sett med til familie, venner og hobby. Eg kan vel nesten sei at det å reise på treff er blitt hobby og. Syns det er utrulig koselig å føle fellesskapet med andre "papirgale", bli inspirert og kun være i "treffbobla" uten tanke på noe anna.

Litt usikker når eg starta med scrapping/papir, men har alltid vært den som har tatt vare på billetter, mynter, klistermerke, glansbilder osv for å sette i album. Eg lager stort sett kort, esker/bokser og album, men har lenge hatt et ønske om å prøve meir av LO og PL-sider. Dette blir en realitet no, siden eg er så heldig å blitt DT-medlem her!
Eg gleder meg veldig til å ta fatt på oppgavene sammen med dei andre flinke damene i teamet.

Du treffer meg på bloggen www.monicaspapirverden.blogspot.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar