lørdag 11. februar 2017

Presentasjon av ny DT - Mona.


Hei :-)
Mitt navn er Mona, eg er 71- modell, og er busatt på øya Stord i Sunnhordland. Her bur eg saman med mann og våre to døtre på 19 og 21 år.
Eg har halde på med scrapping i ca. 10 år. Begynte som kortlager, men dei siste to åra har det gått meir og meir over til Project Life.
Eg scrapper vekesalbum, i tillegg feriar og andre hendelser.
Eg har eigentleg ingen bestemt stil, men eg er veldig glad i å bruka fargar. Er vel litt pirkete og kan bruka veldig lang tid på ei side. Eg prøver å utfordra meg sjølv til å bli litt meir impulsiv, men det er ikkje alltid så lett nei...
Eg håper at eg som DT kan vera til litt inspirasjon for andre. Ta gjerne ein tur innom bloggen min HER. Der finn du både PL, kort, esker og anna type handarbeid som eg likar å halda på med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar