mandag 20. mars 2017

Happy days!

I helga var eg på treff som eg er med på å arrangere, Førdescrappen. Vi var en gjeng herlige damer som var samla for masse kreativt sprell, utrulig kjekt og inspirerende. En lever lenge på slike helger....

Så i dag viser eg dere en bildeserie som det bare måtte jobbes litt med.... Latteren satt løst når disse bildene blei tatt!




Eg har brukt Becky Higgins lomme med design A. Alle kortene kommer fra kitet Be Bright som du finner her. Syns dette passa ypperlig til bildene så denne sida blei ferdig på ca 30minutter. Det er veldig bra for meg å være som kan bruke alt fra 3timer til 2 uker på ei side. Det er mye glitter og stas på kortene (og bildene hihi) så eg har brukt minimalt med pynt. Hjerteranka er en dies fra Marianne Design. Der valgte eg å bruke et bazzill foil som heter Light pink som passa ypperlig i forhold til farge på kort og bilder. Smil er trepynt som eg har klipt vekk e'en så det blir smil istedenfor smile. Dei små hjertene på  Be Bright kortet kommer fra samme dies. Ellers er det et "puffhjerte" på bilde nederst til høgre.

Håper eg har inspirert dere til å lage ei "sparkle and shine" side!



Klem fra DT Monica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar