torsdag 13. april 2017

Den perfekte siden, men for hvem?



Noen ganger vil det liksom ikke klaffe. Kortene er feil, bildene for små/for store/ eller feil. Pynten man har passer ikke og man flytter og flytter rundt på kortene, finner nye kort, flytter rundt og til slutt ser scrappeplassen ikke ut!
Og så når man da endelig har landet på en løsning som man synes henger sammen, og starter med å lime og stæsje så skjer dette...


Det kommer en strek man ikke har planlagt på overskriften, og den kan ikke "pyntes" bort. 
Sukk - stapper kortet inn i plastlommen - og da.....da smitter tusjen!!! TYPISK!! Hele siden føles stygg og misslykket.

Men, egentlig....en pl-side er vel som regel for ditt private album, og de som skal nyte dine sider er vel familie. Familie pleier å være greie, de har ikke så streng sensur. Kanskje de ikke legger merke til "DEN STORE FEILEN" engang:) Husk at din verste kritiker er deg selv. Jeg er sikker på at stemningen jeg prøvde å formidle med siden ikke blir dårligere av min feil her.

Så, da har jeg valgt at dette kortet skal være med på siden alikevel, og her er flere bilder fra siden:)

Min side i dag handler om morsdag 2017.


Bullet journaling er noe jeg har startet opp med (veldig gøy) og da passet jo denne siden som jeg har tatt bilde av som tittelfoto.


Barna mine pleier ikke å gjøre noen ting ut av morsdag, så gleden var STOR da Mester Grønn stod på døra med dette vidunderet av en blomsterbukett og tilhørende hilsen. Glad mamma da:)




Her har jeg satt en liten ramme på skrå for å få litt kontraster rundt bildet. Har drodlet litt på arket, litt dotter med tusj og et smilefjes.


Her har jeg satt sammen to kort og litt chipboard som jeg hadde i skuffen. Dette kortet ble jeg veldig fornøyd med.



Har drodlet litt noen steder på kortene med sort tusj, skrevet over tekstene og laget prikker. Noen stickers med hjerter og stjerner er også med.

Det var alt fra meg denne gangen. Håper at det kan være en trøst når du står fast på en side og ting går litt på tverke .... det blir bra alikevel:)

God påske og nyt fridagene:)
Klem Bente-Heidi







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar