mandag 10. april 2017

Når pl-kortene er feil

Hei. I dag har jeg laget en pl-side av uke 11. Denne gangen hadde jeg som mål og dokumentere litt for hver dag. Jeg har hatt ett kit liggende lenge nå som jeg bare ikke får brukt. Mest fordi det er ett bryllups kit, og jeg har ikke noen planer om å gifte meg i nærmeste fremtid. Men dette kitet passer perfekt til dokumentering.



Kitet heter wedding og er fra WeR memory keepers
Det er mye plass til å skrive, men alle de små korta er like, med den samme teksten på. 


For å dekke over den teksten jeg ikke ønsket, har jeg brukt en kante punch på ønsket papir. 
På denne måten får jeg skjult det jeg ikke vil ha synlig, samt får en fin kant på noen av kortene.


Det ble en liten og en stor side av denne uken. 
Og endelig har jeg klart å dokumentere, også med tekst ukens hendelser.


Tittelkortet og ett annet kort, er fra reste bunken med pl-kort. Måtte ha litt mer farge på siden. 
Ene kortet har åpen tekst, Så her har jeg tatt igjen både litt av gull og sølv under.


Har pyntet sidene veldig forsiktig, litt gull, bling og osteklut.

Det var dagens inspirasjon fra meg. 
Ønsker alle våre lesere en riktig god påske.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar