mandag 15. mai 2017

En helg på Geilo - ski og god mat

Hei! 
Selv om våren er her for fullt og det snart er 17-mai, så har jeg mimret litt tilbake til snø og mars..


Minstemann og jeg tok oss en liten helg på Geilo i mars, fikk stått litt på ski 
og koset oss med god mat og avslapping. Deilig det i en travel hverdag:)
Denne gangen har jeg virkelig anstrengt meg for å være litt clean & simple
 - og føler vel at jeg fikk det til. 
Her kommer noen nærbilder av sidene og noen av kortene.


Tittelkortet og journaling kortene er kuttet til av et ark fra Heidi Swapp.  



Her har jeg blandet glitter tekst fra Heidi Swapp med tekst fra et gammel ark fra norske Storyteller.
Har gått over kantene med distress ink. Siden går i grønn/turikis og gult/brunt. Synes disse fargene fremhevet bildene som var litt mørke fordi været var ikke helt på topp..


Den turkise fargen går igjen på denne siden.


Du kan se at det er tåkete og vi ser nesten ikke bakken. Søndagen var det snøstorm og vi dro tidlig hjem. Ble en litt kort tur, men vi koset oss og fikk stått på ski.



Her kommer side to, og her er det litt mer farger; sort, gult og rødt.

Kortene som jeg har brukt her er fra We are memory keepers Fant også noen søte små ark med stickers fra Poppyplanners med kopper med varm drikke. Så her har jeg brukt en med kaffe og en med kakao. Ellers stickers fra Heidi Swapp og tekst fra Storyteller.



Fra Maggi Holmes har jeg fått to flotte rub-on-pens. Den ene er med hjerter og den andre er med teksten #lovethis from the heart.
Veldig lette og bruke og jeg likte teksten og hjertene godt. Du ser hjerten på journaling kortet på første siden.




Varm drikke må man ha, enten man er stor eller litt stor:)



Det var alt for denne gang. Ha en flott uke og 17-mai feiring:)

Klem Bente-Heidi






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar