torsdag 4. mai 2017

Liten side

Hei. I dag er det min tur til å komme med litt inspirasjon.
Egentlig hadde jeg bare valgt meg ut 1 bilde til denne siden. Men når jeg begynte å lage den til, følte jeg det ble alt for lite. Jeg fant frem igjen bildene mine, og begynte letingen. Mitt valg falt til slutt på de 3 bildene jeg har brukt nå. De hører sammen selv om de ikke er fra samme serien. Jeg har forklart litt av sammenhengen i journalingen på siden. Siden jeg hadde så få bilder, valgte jeg å lage en liten side. I mine album er det blandinger mellom store og små pl-sider og en å anna LO innimellom. Dette gir liv til albumen.


Korta jeg har brukt denne gangen er fra Becky Higgins: roadtrip. 
Har delt de opp i passende størrelse.


Her har jeg enkelt laget mitt eget kort, ved å klippe ut "roadtrip". Litt washitape, en liten ramme jeg hadde liggende som fikk seg litt farge og vips så var det kortet ferdig. Har limt på med 3D puter i fremkant av rammen. Noe som skaper liv til siden.


Bildet med piraten, måtte jeg bare ha med, da det var "min stil" den gangen jeg var ung. Dette motivet var malt på en tungbil som kjørte foran oss. Brukte en liten stripe med gult papir, for å dekke over den hvite siden.

Brukt overlays på siden min for å fremheve og få litt tekst på 


Det var min lille side i dag. Håper jeg kunne gi deg litt inspirasjon. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar