torsdag 13. juli 2017

PL-sider uke 19

Hei. I dag har jeg laget noen sider fra uke 19 nå i 2017. Prøver og holde meg oppdatert på denne albumen, men sakker litt etter ser jeg. Vi får håpe på mange scrappe kvelder nå i sommer så tar jeg vel innpå igjen. Min begynnelse på disse sidene. Leitet frem bilder, lommer og ark.


Denne gangen har jeg brukt ark i 12*12 til å lage mine egne pl-kort. Dette er ikke noe jeg gjør så ofte, så kjekt og utfordre seg selv. Arka jeg har brukt er fra Kaiser craft serien: PS I love you.
Det ble noen sider fult med kjærlighet til familien denne gangen. Og det er jo aldri feil


Jeg begynte med den lille siden først denne gangen.
I mitt års album har jeg stort sett en stor side (12*12) og en liten side (6*12) på hver uke.

Ukens første bilde, ble av meg om min kjære. En fin start på uken og denne siden.
Brukt flere ark på det første kortet, og en hjertedies fra Tim Holtz. 
Teksten er fra ett stickers ark i samme serie som arka. 


Elsker den hjerte diesen. Og med litt tekst og noen enamels dots, så er siden komplett.


Side 2 har jeg flere bilder og også tittelkortet.
Dette er laget med hjelp av en dies fra Marianne design.

Pyntet sidene helt enkelt med kun litt enamel dots og noe bling på sommerfuglene.
Brukte mye tekst stickerser pluss at det var mye tekst på klippe arka i serien.
Ene lille kortet er helt tomt, bare med trykket i selve kortet. Dette for å gi litt luft til siden.


Det var min inspirasjon for denne gangen.

Bruker du 12*12 ark når du pl'er?
Eller resteark? 




.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar